修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Carefully lift the CPU straight up off its socket.
  • Carefully lift the CPU straight up off its socket.

  • Be sure your new CPU is properly aligned and seated before clamping it back down.

  • Make sure to apply a new layer of thermal paste before reattaching the heat sink. Our thermal paste guide makes it easy.

CPUをCPU用ソケットからゆっくりと持ち上げて外します。

再装着する前に、交換用の新しいCPUが正しく並んでいるか確認してください。

ヒートシンクを再装着する前に、新しい放熱グリスを必ず塗布してください。私たちの放熱グリス用ガイドを参照してください。