メインコンテンツにスキップ
英語
オランダ語

iPhone 5s Vervanging van de voorste paneelmodule

ガイド情報

= 完了 = 不完全

      現在取り組み中のこの deviceの特定のパーツやコンポーネントの詳細を記載してください。 例: バッテリー

      タイトルを作成

      この概要は、検索結果にのみ表示されます。

      ガイドの編集に取りかかる前に参考資料に目を通してください。

      ガイドの手順

      手順1 — Het verwijderen van de pentalobe schroeven

      Ontlaad, voordat je verdergaat, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als je deze per ongeluk doorboort.

      手順2 — Het tapen van een gebroken scherm

      Als het scherm van je telefoon is gebroken, gebruik dan tape om de scherven aan elkaar te plakken. Zo voorkom je extra beschadigingen en letsel.

      手順3 — Het voorkomen dat het scherm splijt

      In de volgende stappen zul je de schermmodule uit de telefoon proberen te trekken. Deze bestaat uit een glazen scherm en een plasticen frame met metalen klemmen.

      手順4 — Het begin van de iSclack openingsprocedure

      De volgende twee stappen laten zien hoe je de iPhone opent met behulp van een iSlack, een geweldig gereedschap dat we iedereen die vaker dan eens een telefoon opent, van harte aanbevelen. Als je de iSlack niet gebruikt, kun je de volgende twee stappen overslaan.

      手順5 — iSlack openingsprocedure

      Houd je telefoon stevig vast en druk op de handgrepen, zodat de zuignappen van elkaar bewegen en het scherm losmaken van de behuizing.

      手順6 — Handmatige openingsprocedure

      Als je geen iSlack hebt kun je een enkele zuignap gebruiken om het scherm uit de behuizing los te krijgen:

      手順7 — Het optillen van de voorste paneelmodule

      Het scherm zit vast met klemmen en er lopen verschillende platte kabels die verbinding maken met de rest van de telefoon. Je doel is om het scherm net ver genoeg los te krijgen om de kabels los te kunnen maken. Werk rustig en voorkom schade.

      手順8

      Probeer het scherm nog niet los te trekken van de behuizing, aangezien het scherm nog verbonden is aan de achterkant van de telefoon door middel van verschillende kwetsbare lintkabels.

      手順9 — Het verwijderen van het plaatje over de Touch ID-kabel

      Open de telefoon nét genoeg om toegang te krijgen tot het metalen plaatje dat over de thuisknopkabel is geplaatst.

      手順10

      Je zult, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het plaatje over de Touch ID-kabel weer terug moeten plaatsen. De bovenkant van het plaatje moet tussen de batterij en de Touch ID-kabelaansluiting schuiven, voor het metalen lipje. De onderkant moet over de aansluiting heen vallen.

      手順11

      Gebruik, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het platte einde van een spudger om het voorste deel van het plaatje (van de Touch ID-kabel) over de kabelaansluiting vast te klikken.

      手順12 — Het loskoppelen van de kabelaansluiting van de thuisknop

      Gebruik de punt van een spudger om de thuisknopkabel los te maken van de aansluiting.

      手順13 — Het openen van de telefoon

      Als je de connector eenmaal los hebt gemaakt, klap het scherm dan voorzichtig omhoog vanaf de kant waar de thuisknop zit, waarbij je de bovenkant van de telefoon als een scharnier gebruikt.

      手順14

      Verwijder de twee 1.6 mm lange Phillips #000 schroeven die het metalen plaatje over de batterijaansluiting aan het logic board bevestigen.

      手順15

      Verwijder het metalen plaatje over de batterijaansluiting uit de iPhone.

      手順16

      Gebruik het platte einde van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board op voorzichtige wijze omhoog te duwen.

      手順17

      Verwijder de volgende schroeven om de beschermingsplaat los te maken van de behuizing:

      手順18

      Verwijder het metalen plaatje over de kabel van de voorste paneelmodule van het logic board.

      手順19

      Gebruik een spudger of je nagel om de naar voren gerichte camera- en sensorkabel los te koppelen.

      手順20

      Zorg dat de batterij los is gekoppeld voordat je de kabel in deze stap loskoppelt of weer aansluit.

      手順21

      Koppel tot slot de aansluiting van de digitizerkabel los.

      手順22

      Verwijder de voorste paneelmodule uit de achterste behuizing.

      クリエイティブコモンズのオープンソース著作権のもと、あなたの投稿は著作権の対象となります