修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Remove the two black Phillips #0 screws securing the small metal mounting bracket. Transfer this bracket to your new optical drive or hard drive enclosure.
  • Remove the two black Phillips #0 screws securing the small metal mounting bracket. Transfer this bracket to your new optical drive or hard drive enclosure.

小さなメタルマウントブラケットを固定している2つの黒い#0プラスネジを外します。このブラケットを新しい交換用の光学ドライバーもしくはハードドライブ用筐体に移植してください。