注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 6を翻訳中

手順6
Remove the home button bracket. When reinstalling this bracket, use high bond glue such as E6000 to secure it to the front panel assembly.
  • Remove the home button bracket.

  • When reinstalling this bracket, use high bond glue such as E6000 to secure it to the front panel assembly.

ホームボタンブラケットを外します。

このブラケットを再度取り付ける際には、E6000などの強力な接着剤を使ってフロントパネルアッセンブリーに固定してください。