英語
日本語

手順 7を翻訳中

手順7
Remove the four 3.3 mm T5 Torx screws (two on each side) which secure the antenna cable assembly. Also remove the twelve 1.1 mm P2 pentalobe screws (six on each side).
  • Remove the four 3.3 mm T5 Torx screws (two on each side) which secure the antenna cable assembly.

  • Also remove the twelve 1.1 mm P2 pentalobe screws (six on each side).

  • These small screws can strip easily, so make sure your P2 pentalobe driver is in good condition before applying pressure.

アンテナケーブルアセンブリを固定している、3.3 mm T5トルクスねじ(両側に各2本ずつ)、4本を外します。

1.1 mm P2ペンタローブネジを、計12本 (両側に各6本ずつ)外します。

これらの小さなネジは潰れやすいため、P2ペンタローブ用ドライバーを使用してください。装着する際は、しっかりと押し込んでネジを緩めます。