英語
日本語

手順 16を翻訳中

手順16
That's it for this round—time to put this back together and load up a fresh episode of Mythic Quest.
  • That's it for this round—time to put this back together and load up a fresh episode of Mythic Quest.

  • We'll end on a high note, which is to say: This is still pretty repairable for a streaming box. We have a few niggles, but you could do a lot worse.

  • Hey Siri, set a reminder—let's do this again in another four years.

この分解はここまでです。早速これを元に組み立てて、神話クエストの新エピソードを観るのが待ちきれません。

ということで最後になりますが、ストリーミングボックスにしては、かなり修理がしやすいです。少し作業に手こずる事はありましたが、それでもマシだと言えます。

Hey Siri, リマインダーをお願い。4年後にApple TVの分解を。