英語
日本語

手順 13を翻訳中

手順13
That's all she Note!
  • That's all she Note!

  • Before we wrap, it's time to declare a winner in our livestream contest—we asked for your most creative reason why Samsung jumped from Note 10 to Note 20, and you gave us lots to choose from.

  • User Space Saga posted our favorite: Samsung didn't intentionally put the number 20 to this year's Note series—It was just a typo, but before anyone noticed, the leaks had already begun.

  • Congrats! You won yourself a pair of super-repairable Galaxy Beans. (Why didn't that name stick?)

  • As always, we leave you with the repairability score—a fitting note on which to end, wouldn't you agree?

以上です!

締めくくりの前に、分解ライブ配信でのコンテスト優勝者を発表します。SamsungはなぜNote 10からNote 20へと大きくジャンプしたのか、その独創的な理由を教えてくださいという質問でした。そして沢山のご応募から私たちのお気に入りを選びました。

ユーザー名Space Sagaさんの回答は”Samsungは今年のNoteシリーズに20と付番するつもりはなかった。しかしこの番号は単なる打ち間違えだったのに、社内で気づく前にすでにリークが始まって時遅しだった”です。

おめでとうございます!懸賞として、とても修理しやすいGalaxy Beansをお送りします。 (なぜBeansというモデル名にしなかったのでしょう?)

そしていつものように、リペアビリティスコアに移りましょう。