英語
日本語

MacBook Pro 13インチ Two Thunderbolt Ports 2019 ディスプレイアセンブリの交換

ガイド情報

      Compare your new replacement part to the original part—you may need to transfer remaining components or remove adhesive backings from the new part before installing.
      '''***To reassemble your device, follow the above steps in reverse order.'''***
      Take your e-waste to an [[E-Waste|R2 or e-Stewards certified recycler|new_window=true]].
      Repair didn’t go as planned? Try some basic [[Troubleshooting Problems After a Repair|troubleshooting|new_window=true]] or search our [link|https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Two%20Thunderbolt%20Ports%202019|Answers community] for help.

      タイトルを作成

      この概要は、検索結果にのみ表示されます。

      ガイドの手順

      手順1 — ディスプレイアセンブリを外します。

      2つのディスプレイケーブルのバネヒンジを固定している、3.9mm T3 トルクスネジを4本外します。

      手順2

      ディスプレイケーブルアセンブリの左側をつまんで、MacBookの下側端に向けて引っ張り、バネヒンジから外します。

      手順3

      スクリーンを全開させて、MacBook Proの片側を下にして衝立ます。

      手順4

      MacBookProのスクリーンと本体の両側をしっかりと握ってください。 この手順では、どちらかがアクシデントで落下してしまう可能性があります。