英語
日本語

手順 14を翻訳中

手順14
Here's how our hinge looked after the dust test. We swear to Zeus we did not stage this in any way. We gotta say, the hinge looks really cool. Like something straight off of Iron Man's Mk. 2 suit.
  • Here's how our hinge looked after the dust test. We swear to Zeus we did not stage this in any way.

  • We gotta say, the hinge looks really cool. Like something straight off of Iron Man's Mk. 2 suit.

  • This hinge isn't quite as wild as the one we found in the Fold, but it certainly seems robust (despite being laid low by dust) and full of handsome gears.

  • And hey maybe it would clear itself eventually in normal use? Or maybe hinge lubricants turn this phone into a dust dragon...

パープルパウダー実験後のヒンジはこんな有様です。わざと上からパウダーを振りかけて小細工をしていないと、ゼウスにかけて誓います。

認めましょう。ヒンジはとてもカッコいいです。Iron Manのマーク2シリーズのアーマースーツを脱がした姿に似ています。

このヒンジはFoldに搭載されていたものと、同一ではありませんが、確かに補強されて、素晴らしいギアで構成されています。(パープルの埃を浴びていますが)

通常の使用を続ければどうなるか、これでお分かりですよね?ヒンジのオイルで埃を寄せ集めてしまい、埃のモンスターになってしまうかもしれません。