英語
日本語

手順 12を翻訳中

手順12
  • Thanks for sticking around! Here's some bonus material: A 360-degree X-ray view inside the Moto Razr.

  • This would have been so much easier than a physical teardown—X-rays make everything look easy. But hey at least a teardown delivers full color!

  • PS: Are you getting Spinning Dancer vibes, too? Is it spinning left? Right? You decide—we've got to score this thing.

ここまでお付き合いいただいてありがとうございます!360度のX線画像で見たMotorola Razr内側の様子をお楽しみください。

実際の分解作業に比べると、X線を使えば、どんなものでも簡単に内側の様子が分かります。しかし本物の分解は色彩に溢れています!

PS:あなたもシルエット錯視 に引っかかりましたか?デバイスは右回りでしょうか?それとも左回りでしょうか?