修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Turning the console to its backside reveals a plethora of ports. A two-port MacBook Pro, this is not. Our Japanese is a bit rough, but if we had to guess, these labels are probably trying to tell us something about the ports.
  • Turning the console to its backside reveals a plethora of ports. A two-port MacBook Pro, this is not.

  • Our Japanese is a bit rough, but if we had to guess, these labels are probably trying to tell us something about the ports.

コンソールの裏側に周ると、ポートが幾つかあります。MacBook Proの2ポートとは、全くかけ離れています。

私たちの日本語は怪しいですが、推測すると、このラベルはポートの用途を説明しているのでしょう。