注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Use a spudger to disconnect the lower battery flex cable by prying it straight up from its socket. Use a spudger to disconnect the lower battery flex cable by prying it straight up from its socket.
Disconnect the lower battery connector
  • Use a spudger to disconnect the lower battery flex cable by prying it straight up from its socket.

スパッジャーを使って、バッテリー下部のフレックスケーブルをソケットからまっすぐ引き抜き、接続を外します。