修理を始めるには

修理する権利

ストア

注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 13を翻訳中

手順13
Use a T8 Torx driver to remove two 4.9 mm screws from each hinge (four screws total). Each hinge has a third screw, which you should leave in place for now.
  • Use a T8 Torx driver to remove two 4.9 mm screws from each hinge (four screws total).

  • Each hinge has a third screw, which you should leave in place for now.

T8トルクスドライバーを使って、各ヒンジから4.9 mmネジを2本ずつ(合計4本)外します。

各ヒンジには3つ目のネジがついていますが、この作業ではそのまま残してください。