修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 13を翻訳中

手順13
Use a T8 Torx driver to remove two 4.9 mm screws from each hinge (four screws total). Each hinge has a third screw, which you should leave in place for now.
  • Use a T8 Torx driver to remove two 4.9 mm screws from each hinge (four screws total).

  • Each hinge has a third screw, which you should leave in place for now.

T8トルクスドライバーを使って、各ヒンジから4.9 mmネジを2本ずつ(合計4本)外します。

各ヒンジには3つ目のネジがついていますが、この作業ではそのまま残してください。