英語
日本語

手順 19を翻訳中

手順19
Disconnect the two speaker connectors by sliding the flat end of your spudger underneath each cable near its connector. Gently twist or pry up to disconnect both speakers. Gently twist or pry up to disconnect both speakers.
  • Disconnect the two speaker connectors by sliding the flat end of your spudger underneath each cable near its connector.

  • Gently twist or pry up to disconnect both speakers.

スパッジャーの平面側先端を使って、2つのスピーカーコネクタ付近の各ケーブルの下にスライドして、接続を外します。

スライドしたスパッジャーを慎重にひねって、両方のスピーカーの接続を外します。