修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

英語
日本語

手順 7を翻訳中

手順7
Use a spudger to lift the battery power connector, disconnecting the battery. Lift the connector high enough to keep it separated from its socket while you work. If it accidentally makes contact, it could damage your MacBook Pro.
  • Use a spudger to lift the battery power connector, disconnecting the battery.

  • Lift the connector high enough to keep it separated from its socket while you work. If it accidentally makes contact, it could damage your MacBook Pro.

スパッジャーを使って、慎重にバッテリーパワーコネクタを持ち上げて、バッテリーの接続を外します。

ソケットからコネクタを外す作業中、コネクタを十分な高さに持ち上げてください。これがアクシデントで接続してしまった場合、MacBook Proにダメージを与えてしまいます。