修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
Use a plastic opening tool to gently flip up the analog joystick's cable connector. Use your fingers or tweezers to gently pull out the analog joystick cable from its connector.
  • Use a plastic opening tool to gently flip up the analog joystick's cable connector.

  • Use your fingers or tweezers to gently pull out the analog joystick cable from its connector.

プラスチック製開口ツールを使って、アナログジョイスティックのケーブルコネクタを慎重に跳ね上げます。

指やピンセットを使って、コネクタからアナログジョイスティックケーブルを慎重に引き抜きます。