注意:あなたはさきほど閲覧していたガイドの前提条件を編集しています。あなたが行った変更は、この手順を含む個のガイド全体に影響を与えます。

英語
日本語

手順 5を翻訳中

手順5
Use a pair of tweezers to disconnect the display flex cables by gently pulling them out. If the cables are stubborn, try carefully walking them out in a left-to-right-motion while pulling gently. If the cables are stubborn, try carefully walking them out in a left-to-right-motion while pulling gently.
  • Use a pair of tweezers to disconnect the display flex cables by gently pulling them out.

  • If the cables are stubborn, try carefully walking them out in a left-to-right-motion while pulling gently.

ピンセットを使って、慎重にディスプレイ用フレックスケーブルを引き抜いて、接続を外します。

コネクタが外れない場合は、ゆっくりと引っ張りながら左から右へ揺らしてください。