修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 13を翻訳中

手順13
Once the installer is done installing, shut down your computer.
  • Once the installer is done installing, shut down your computer.

  • Follow step 6 again to reboot onto your Mojave installer drive.

  • This time, instead of installing Mojave again we need to install the necessary patches for Mojave to run properly.

  • Click macOS Post Install in either the side menu or from the dropdown menu in utilities.

インストールが完了したら、Macをシャットダウンします。

手順6と同じように、USBドライブの記号を持ったディスクから再起動します。

ここでは、Mojave をインストールするのではなく、正しくMojaveが動作するようにパッチファイルをインストールします。

上部のメニューバーから、ユーティリティ>macOS Post installをクリックします。