英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Here we have all our exes erm, tens lined up. We notice an extra antenna band has moved in where our left-side mic-hole friends used to live. Rumor has it this is for "Gigabit LTE," and it seems to make a difference.
  • Here we have all our exes erm, tens lined up.

  • We notice an extra antenna band has moved in where our left-side mic-hole friends used to live. Rumor has it this is for "Gigabit LTE," and it seems to make a difference.

  • Our teardown engineer doubles up on the drivers, demonstrating excellent dual-driver discipline as the teardown-ing commences.

  • Not pictured: our teardown engineer's extra right hand.

ここに重ねられたのが私たちの分解を待つten達です。

左側マイクホールのみに付けられていたアンテナバンドの位置がマイクホールの左横、すなわち本体底面左側にも付いています。これは"Gigabit LTE"用だという噂がありますが、スピードに影響があるようです。

分解ゲームの始球式として、私たちの分解エンジニアが素晴らしいドライバの両刀使いを披露してくれました。

分解エンジニアの2本目の右手は写真に写っていません。