英語
日本語

手順 2を翻訳中

手順2
iFixit adhesive remover contains acetone, a mild skin and eye irritant. Wear eye protection when handling and applying the adhesive remover. (Eye protection is included in your kit.)
  • iFixit adhesive remover contains acetone, a mild skin and eye irritant.

  • Wear eye protection when handling and applying the adhesive remover. (Eye protection is included in your kit.)

  • Do not wear contact lenses without eye protection.

  • Protective gloves are also included in your kit. If you are concerned about possible skin irritation, put your gloves on now.

iFixit接着リムーバーには、低刺激性ですが目に刺激を与えるアセトンが含まれます。

接着リムーバーを使用する際は、保護メガネを装着してください。(保護メガネはキットに含まれます)

保護メガネを装着せずに、コンタクトレンズは装着しないでください。

保護グロープもキットに含まれます。起こりうる皮膚への刺激を心配される方は、ここでグローブを装着してください。