修理を始めるには

修理する権利

ストア

英語
日本語

手順 3を翻訳中

手順3
Getting inside a Galaxy phone hasn't gotten any easier lately, but at least the procedure is familiar: Step 1: get it hot. Step 2: add more heat.
  • Getting inside a Galaxy phone hasn't gotten any easier lately, but at least the procedure is familiar:

  • Step 1: get it hot.

  • Step 2: add more heat.

  • Step 3: suction and slice, and don't hit that fingerprint sensor cable that you can't see.

  • You've probably heard us complain about this before, so we'll just add this: yes it's risky and tedious, but at least if you crack the back glass, you stand a chance of being able to replace it economically. (Our favorite fruit company is still working on that one.)

最近のGalaxyモデル内部に侵入するのは簡単な作業ではありませんが、やり方だけはもう分かっています。

手順1:温める。

手順2:さらに熱を当てる。

手順3:吸盤カップと接着剤をスライス、見えない指紋センサケーブルに当たらないように注意。

この手順3についての苦情についてはおそらく耳にしたことがあるでしょうが、これに付け加えます。そうなんです、この作業は大変でリスクがあります。もし背面ガラスにひび割れが入っている場合、少しでも安価に交換できるかどうか賭けに出てください。(私たちのお気に入りのAppleもまだこの問題に取り組んでいるところです。)