英語
日本語

手順 4を翻訳中

手順4
Before diving in, we call upon our friends at Creative Electron for some high-energy recon. Besides a new dual camera and some shuffling of minor components, things look pretty much the same here as they did last time around.
  • Before diving in, we call upon our friends at Creative Electron for some high-energy recon.

  • Besides a new dual camera and some shuffling of minor components, things look pretty much the same here as they did last time around.

  • In fact, this battery-surrounded-by-motherboard layout is common in many recent smartphones, with one notable exception.

内部を探る前に、まずは友達のCreative ElectronにX線撮影をお願いしましょう。

新しいデュアルカメラやその他マイナーなパーツの配置が入れ替わっていることを除けば、前モデルS8のX線画像と非常に類似しているように見えます。

実際、バッテリー周辺を基板が取り囲むレイアウトは最近のスマートフォンでよく採用されています。ただし、唯一の例外があります。