はじめに

固まったり反応しないiPhone6をハードリセットするにはこの手順を参照してください。

  1. ホームボタンを押し続けます。 ホームボタンを押しながらスリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。
    • ホームボタンを押し続けます。

    • ホームボタンを押しながらスリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。

  2. Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。 Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。
    • Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。

ゴール

100%

翻訳を始める ›

Evan Noronha

173,832 ポイント

チーム

Community

101 メンバー

Hi I tried this method and I still can't get my phone unfrozen. Is there anything else I could try? Thank you in advance .

cracciato - 返信

I have an Iphone 6 which just broke in mid use. No GPS signal then freeses. Now it only goes as far as the apple logo. Tried to update and replace from a backup but nothing works. I havent goten it back but service says it needs replacement for 379Euros. Do you have any ideas on how to debug what needs to replaced? Mobo, something else maybe? does anybody know what IOS requires from the hardware to be able boot up? What post tests are there. The phone has always been in a lifeproof nuud case thats really robust and waterproof so I can't understand what could have gone wrong on this...

christianharju - 返信

I have this problem my phone has been in service now for three months no progress

Kaliisa Desire pamela -

this works if you have random block popping up on you screen just saying!

jakke.orn - 返信

My iphone 6 shows "iphone disabled"

what do i do please??

Stanley Ifeanyi - 返信

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 311

過去 7 日: 1,862

過去 30 日: 8,818