修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

はじめに

固まったり反応しないiPhone6をハードリセットするにはこの手順を参照してください。

  1. ホームボタンを押し続けます。 ホームボタンを押しながらスリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。
    • ホームボタンを押し続けます。

    • ホームボタンを押しながらスリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。

  2. Nintendo Switch 修理キット

    ゲームを再開するための、早くて簡単な修理キット

    Switch 修理キットページへ

    Nintendo Switch 修理キット

    ゲームを再開するための、早くて簡単な修理キット

    Switch 修理キットページへ
  3. Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。 Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。
    • Appleのロゴが現れるまで、両方のボタンを同時に約10秒間押し続けます。

ゴール

100%

翻訳を始める ›

Evan Noronha

191,437 ポイント

チーム

Community

123 メンバー

70 件のコメント

Hi I tried this method and I still can't get my phone unfrozen. Is there anything else I could try? Thank you in advance .

cracciato - 返信

I have an Iphone 6 which just broke in mid use. No GPS signal then freeses. Now it only goes as far as the apple logo. Tried to update and replace from a backup but nothing works. I havent goten it back but service says it needs replacement for 379Euros. Do you have any ideas on how to debug what needs to replaced? Mobo, something else maybe? does anybody know what IOS requires from the hardware to be able boot up? What post tests are there. The phone has always been in a lifeproof nuud case thats really robust and waterproof so I can't understand what could have gone wrong on this...

christianharju - 返信

I have this problem my phone has been in service now for three months no progress

Kaliisa Desire pamela -

this works if you have random block popping up on you screen just saying!

jakke.orn - 返信

My iphone 6 shows "iphone disabled"

what do i do please??

Stanley Ifeanyi - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 163

過去 7 日: 1,066

過去 30 日: 4,491