はじめに

iPhone 6s Plusを強制スタートするためのガイドです。強制スタートはとても簡単で道具は不要です。

  1. ホームボタンを押し続けます。 ホームボタンを押しながら、スリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。
    • ホームボタンを押し続けます。

    • ホームボタンを押しながら、スリープ/スリープ解除ボタンを同時に押します。

  2. Apple Watch キット

    Screen and battery repairs just got easier.

    ショップを見る

    Apple Watch キット

    ショップを見る
  3. Appleのロゴマークが現れるまで、両方のボタンを約10秒間押し続けます。 Appleのロゴマークが現れるまで、両方のボタンを約10秒間押し続けます。
    • Appleのロゴマークが現れるまで、両方のボタンを約10秒間押し続けます。

ゴール

100%

翻訳を始める ›

Evan Noronha

173,643 ポイント

チーム

Community

101 メンバー

Easy to follow. This is a life saving procedure everyone should know. My phone was working great, I just laid it down on the table, battery was full charge. When I picked it up 10 minutes later it was dead. I found this procedure and 20 seconds later it came back to life.

Timothy McGarvey - 返信

I messed up just about every step including bending my old battery which almost caused a house fire! Somehow, I got it all back together and my phone works perfect! Thank you guys. From a person who probably had no business doing this, even I figured out how to make it happen.

Levi Holiman - 返信

after trying this my phone still does not work.

angelina.guadiano - 返信

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 28

過去 7 日: 224

過去 30 日: 1,219