修理を始めるには

修理する権利

ストア

  1. 音量大ボタン(1)を押し、すばやく離す。
    • 音量大ボタン(1)を押し、すばやく離す。

    • 音量小ボタン(2)を押し、すばやく離す。

    • すばやく離すことがコツです。

  2. スリープ/スリープ解除ボタン(3)を押し続け、Appleのロゴが表示されたら離します。
    • スリープ/スリープ解除ボタン(3)を押し続け、Appleのロゴが表示されたら離します。

ゴール

100%

翻訳を始める ›

yvaneck

277,136 ポイント

チーム

iGH iGH人のメンバー

Business

1 メンバー

コメント1件

Who can help fic this problems I disabled my iPhone it says it needs to be connected to iTunes I don’t have a laptop r a computer to connect o iTunes. I have a 11 pro. I appointment with apple on Friday I was wondering if you new of any other places I could get help at. I looked up Best Buy they don’t have an appointments until next week. I need my phone fixed before then.

aja wade - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 45

過去 7 日: 268

過去 30 日: 1,020