防水ジャケットの乾燥方法「はじめに」への変更

- Yoshihiro HIRANOによって編集

承認済みの編集 : Yoshihiro HIRANO

削除
追加
変更なし
Introduction
あなたのジャケットはちょうどあなたの家の快適さで、または高山吹雪の中で洗浄されているかどうか、それが適切にカビを避けるために乾燥する必要があります。ここではそれを行う方法は次のとおりです。あなたはドライヤーを持っていない場合は、恐れていない、あなたは決してドリップドライするために逆さまラインや木の枝にあなたのジャケットを掛けることができます。ただ、フードと水を収集している可能性のあるポケットを消すようにしてくださいWhether your jacket has just been washed in the comfort of your home or in an alpine blizzard, it needs to be properly dried to avoid mildew. Here's how to do it: If you don't have a dryer, never fear—you can hang your jacket upside down on a line or tree branch to drip dry. Just be sure to turn out the hood and any pockets that may have collected water.