修理を始めるには

修理する権利

ストア

アーカイブ済み
アーカイブされたガイド
このガイドは将来的な使用のためにのみ保存されてます。ご自身の修理作業には更新バージョンをご利用ください。
アーカイブ済み

はじめに

How to remove the back cover of a ZTE Maven.

パーツ

パーツは指定されていません。

  1. Remove back cover using groove on bottom left corner of device. Remove back cover using groove on bottom left corner of device. Remove back cover using groove on bottom left corner of device.
    • Remove back cover using groove on bottom left corner of device.

    My phone is in puk lock

    Christopher Robinson - 返信

    Then you will need to get a new sim card, contact at&t.

    Gigabit87898 -

    • Remove SIM card and SD card.

終わりに

ある他の人がこのガイドを完成しました。

Gigabit87898

15,728 ポイント

チーム

Community

294 メンバー

コメント1件

I'd suggest you use Paint.NET if you want to censor your S/N and IMEI.

[deleted] - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 0

過去 7 日: 1

過去 30 日: 4