はじめに

端末を初期化することでソフトウェアの問題を解決することができます。

※注意※初期化すると、すべてのデータが削除されます

ビデオの概要

  1. 端末の電源を切ります 電源が切れたら、電源ボタン・ホームボタン・ボリュームUPボタンを長押しします。Samsungのロゴが表示されたら、電源ボタンだけ離します。
    • 端末の電源を切ります

    • 電源が切れたら、電源ボタン・ホームボタン・ボリュームUPボタンを長押しします。Samsungのロゴが表示されたら、電源ボタンだけ離します。

  2. iPhoneのバッテリーキット

    Only $29.99

    Buy Now

    iPhoneのバッテリーキット

    Only $29.99

    Buy Now
  3. Androidシステムの回復画面が表示されたら指を外します。ボリューム大/小ボタンをナビゲーションにしてパワー入力ボタンをOKとします。"キャッシュの消去"を選択して "はいー全てのユーザーデータを削除する"、 "システムを再起動"を始めます。 Androidシステムの回復画面が表示されたら指を外します。ボリューム大/小ボタンをナビゲーションにしてパワー入力ボタンをOKとします。"キャッシュの消去"を選択して "はいー全てのユーザーデータを削除する"、 "システムを再起動"を始めます。 Androidシステムの回復画面が表示されたら指を外します。ボリューム大/小ボタンをナビゲーションにしてパワー入力ボタンをOKとします。"キャッシュの消去"を選択して "はいー全てのユーザーデータを削除する"、 "システムを再起動"を始めます。
    • Androidシステムの回復画面が表示されたら指を外します。ボリューム大/小ボタンをナビゲーションにしてパワー入力ボタンをOKとします。"キャッシュの消去"を選択して "はいー全てのユーザーデータを削除する"、 "システムを再起動"を始めます。

  4. 以上です。 出来ましたか? 出来ましたか?
    • 以上です。

    • 出来ましたか?

まとめ

この手順では再組み立ての必要はありません。

100%

翻訳を始める ›

ZFix

164,698 ポイント

チーム

Community

286 メンバー

Here my recommendation is a data eraser named Android Data Eraser, which can erase all Android data including contacts, messages, call history, apps, system setting, photo, video, etc. Indeed, Android Data Eraser worth trusting and it makes the work more effective. What you need is a windows computer. One single click and data deletion finish.

http://www.recover-iphone-android.com/er...

yisdddcbrown - 返信

easy to follow instructions but does not work have done it 3 times now and get to a step which requires to do a factory reset. Phone the automatically switches off and loses connection with program and have to start all over again. Goes round in circles with a factory reset the only result - and you can do that without downloading the program.

maser222e -

why would you bother when you can factory reset in 1 min???

rickialison -

Deleted data from samsung phone are recoverable with Coolmuster Samsung Recovery software. But you need to follow special steps as droid phone`s memory is not accessible easily.

http://www.samsung-recovery.net/

Swolsteedd - 返信

Hi Can the software recover my calendar after I mistakenly did a factory wipe?

Helene Zinberg -

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 145

過去 7 日: 1,176

過去 30 日: 5,776

今までの合計 1,034,681