ビデオの概要

はじめに

このビデオは日本語字幕付きです。画面右下の設定より、日本語字幕を選択してご覧ください。

この分解は修理ガイドでは ありません。 お持ちのSamsung Galaxy S22を修理する際は、iFixitの修理ガイドをご利用ください。

    まとめ
    • 全てスタンダードのプラスネジが使用されています。
    • バッテリーの交換はこれまでと同様に難易度が高く、デバイスの耐用年数を制限させてしまいます。
    • 全ての修理には、頑強な接着剤と戦う必要があります。
    リペアビリティのスコア
    3
    10点中3点のリペアビリティ
    (10点が最も修理しやすい指標です)

en jp

100%

翻訳を始める ›

3 件のコメント

What happened to the detailed written teardowns with pictures of every step? This is incredibly disappointing.

Marcus Carr - 返信

My understanding is iFixit, like many other businesses, has experienced some staffing issues and simply doesn't have the manpower to put that style of tear-down together right now. I don't remember where I heard this next bit, but I thought I saw someone say they may have had some new hires lined up, so hopefully we see the other style of tear-down make a return soon, but I guess only time will tell.

Benjamin Heinisch -

Thanks for the insight, that makes sense.

Marcus Carr -

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 48

過去 7 日: 324

過去 30 日: 1,432