はじめに

It doesn’t happen often, but when a wheel on your Patagonia Wheeled Luggage blows out, it can leave you stopped in your tracks. Fortunately, installing a replacement wheel is quick and only requires a single hex screwdriver.

パーツ

パーツは必要ありません。

  1. 問題のあるホイールが前向きになるようにしてバッグを置きます。
    • 問題のあるホイールが前向きになるようにしてバッグを置きます。

      • 作業の邪魔にならないようにバッグのジッパーを閉じます。

  2. 4ミリの六角ドライバーでホイール中央のボルトを取り除きます。バッグが直立したときに地面に最も近いネジです。
    • 4ミリの六角ドライバーでホイール中央のボルトを取り除きます。バッグが直立したときに地面に最も近いネジです。

    • ネジを穴からまっすぐ引き抜きます。

    • バッグを上げて片手で固定し、もう一方の手でホイールを掴み、ホイールを枠から取り外します。

      • ホイールを取り外すのには多少の力を要することがあります。強く引いても大丈夫です。

    • 手順を逆にたどって新しいホイールを取り付けます。

ゴール

100%

翻訳を始める ›

Brittany McCrigler

80,474 ポイント

チーム

Community

108 メンバー

コメント1件

What do you do when the nut inside the wheel housing comes loose? I can hear it rolling around in the housing. The bolt has nothing to screw back into. Is there any way to take the housing off? It looks to be held on by rivets. I'm guessing that's not a good sign.

Derek Emanuel - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 2

過去 7 日: 11

過去 30 日: 83