はじめに

ファンを交換したり、ファンシステムを掃除したい場合-ビデオチュートリアル:

私のチャンネルを登録してください

ビデオの概要

  1. ファンケーブルの接続を外し、底部からネジを9本外します。 ファンケーブルの接続を外し、底部からネジを9本外します。 ファンケーブルの接続を外し、底部からネジを9本外します。
    • ファンケーブルの接続を外し、底部からネジを9本外します。

  2. 2つのヒートシンクの締め具と底部シールドを取り外した後、トップシールドから慎重にマザーボードを取り外します。 2つのヒートシンクの締め具と底部シールドを取り外した後、トップシールドから慎重にマザーボードを取り外します。 2つのヒートシンクの締め具と底部シールドを取り外した後、トップシールドから慎重にマザーボードを取り外します。
    • 2つのヒートシンクの締め具と底部シールドを取り外した後、トップシールドから慎重にマザーボードを取り外します。

  3. Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now

    Skip the upgrade.

    Take $10 off $50 with
    SKIPANDSAVE10

    Save Now
  4. プラスネジを4本外し、トップシールドを持ち上げます。 プラスネジを4本外し、トップシールドを持ち上げます。 プラスネジを4本外し、トップシールドを持ち上げます。
    • プラスネジを4本外し、トップシールドを持ち上げます。

  5. 以上で作業終了です。 [br]私のチャンネルを登録してください。 [br]私のチャンネルを登録してください。
まとめ

75%

翻訳を始める ›

ZFix

166,266 ポイント

チーム

Community

287 メンバー

Awesome guide. Thank you so much. I did it, but now I just wonder what that white stuff was when I removed the motherboard. I think it's that thermal stuff people have been talking about and I suppose I have to replace that. I also hope that it's the fan that is what's causing my PS3 to say that it's overheating and shut off. I'm so glad you guys posted this. Great job. I rather do it myself than pay Sony an arm and a leg. Cheers!

chetacheez - 返信

This is CPU / GPU thermal paste / compound. I recommend you Arctic MX-2, MX-4. It is very good and not expensive.

ZFix -

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 4

過去 7 日: 12

過去 30 日: 67