修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

はじめに

享受すべきゲームの時間をDS Liteのバッテリーが奪っていませんか?バッテリーを交換して、ウォールチャージャーから自由になりましょう。

  1. バッテリーカバーを下部ケースに固定しているプラスネジを外します。 バッテリーカバーにはまだネジが留められています。ご注意ください。
    • バッテリーカバーを下部ケースに固定しているプラスネジを外します。

    • バッテリーカバーにはまだネジが留められています。ご注意ください。

    • スパッジャーや指の爪でバッテリーカバーを持ち上げて、下部ケースから外します。

    A Phillips #000 (PH000) seems to give a more secure fit (no slipping) than the stated Phillips #00.

    Ritchie - 返信

    This will be good for mods

    Matthew Bevins - 返信

    I'm having a problem getting the screw to unscrew. I have the right Phillips ( it was included with all the stuff I got this) Any tips. it doesn't look like the screw is spinning but i haven't played my Nintendo DS Lite for 3 years.

    whittlegirls - 返信

  2. Nintendo Switch Kits

    Shop Switch Kits

    Nintendo Switch Kits

    Shop Switch Kits
  3. バッテリー側面と下部ケースハウジングの間にスパッジャーの先端を押し込み、バッテリーを持ち上げて押し出します。
    • バッテリー側面と下部ケースハウジングの間にスパッジャーの先端を押し込み、バッテリーを持ち上げて押し出します。

    • DS Liteからバッテリーを取り出します。

終わりに

100%

翻訳を始める ›

Matthew Newsom

34,181 ポイント

2 件のコメント

Can you describe the type of screw and captive washer ?

Cornel Paraschiv - 返信

Thank you.

i just ordered a new battery as I already got a new power cord & it won’t charge at all.

Hoping new battery does the trick.

Thanks again.

T. Kellogg

Tamela Kellogg - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 29

過去 7 日: 92

過去 30 日: 372