修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

  1. T5トルクスネジを外してから、キックスタンドを外します。 T5トルクスネジを外してから、キックスタンドを外します。 T5トルクスネジを外してから、キックスタンドを外します。
    • T5トルクスネジを外してから、キックスタンドを外します。

  2. iOpenerもしくはヒートガンを使って、接着剤を温めます。 21枚の開口ピック(ギターピック)をディスプレイの下に差し込みます。 ディスプレイをゆっくりと持ち上げます。
    • iOpenerもしくはヒートガンを使って、接着剤を温めます。

    • 21枚の開口ピック(ギターピック)をディスプレイの下に差し込みます。

    • ディスプレイをゆっくりと持ち上げます。

  3. Nintendo Switch 修理キット

    ゲームを再開するための、早くて簡単な修理キット

    Switch 修理キットページへ

    Nintendo Switch 修理キット

    ゲームを再開するための、早くて簡単な修理キット

    Switch 修理キットページへ
  4. スパッジャーでマザーボードに接続された4本のリボンケーブルを外します。 マザーボードとメタルプレート、プラスチックを固定している52本のネジを外します。 マザーボードを持ち上げます。
    • スパッジャーでマザーボードに接続された4本のリボンケーブルを外します。

    • マザーボードとメタルプレート、プラスチックを固定している52本のネジを外します。

    • マザーボードを持ち上げます。

  5. mSATA SSD上に留められた2本のネジを外して、SSDを取り出します。(この画像は初代Surface Proのものですが、作業に変更はありません)
    • mSATA SSD上に留められた2本のネジを外して、SSDを取り出します。(この画像は初代Surface Proのものですが、作業に変更はありません)

終わりに

100%

翻訳を始める ›

Ronnie

2,490 ポイント

13 件のコメント

How do you glue the back on? It looks like the adhesive that holds it on is messed up bad when it's removed.

Nate Barnes - 返信

Hi Nate,

Have you figured this out? I was wondering the same thing.

Adi V -

You have to use double sided tape for electronics. They sell it on amazon. Use 5mm or wider to make sure the screen doesn’t fall out. Heat after application to make sure the glue sets properly.

Aaron Payer -

Wow, I have been contemplating one of these but after seeing that picture with the heat gun, it looks like you might as well consider it a sealed box.

Mark T - 返信

Screen came off just fine using a hair dryer, but my Surface Pro 2 differs from these directions. Specifically, I got stuck not being able to remove the bezel because I don't have a T2 bit. My bezel screws are 5 x T5, 14 x T3, and 4 x T2. That doesn't match the photo shown here in step 3.

Boyd Patterson - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 29

過去 7 日: 191

過去 30 日: 889