修理を始めるには

修理する権利

パーツ&ツール

はじめに

MacBook Unibodyのバッテリーを交換するのは、容易な作業です。

ツール

ツールは指定されていません。

  1. ケースを閉じたまま、Unibodyを裏返しにして水平に置きます。
    • ケースを閉じたまま、Unibodyを裏返しにして水平に置きます。

    • アクセスドアのリリース用ラッチの溝側を押し込んで、出てきた先端をつかみます。 リリース用ラッチが垂直になるまで持ち上げます。

  2. Manta Driver Kit

    どんな修理にでも対応可能な112ビット

    Upgrade Your Toolbox

    Manta Driver Kit

    Upgrade Your Toolbox
  3. これで、アクセスドアを持ち上げて、Unibodyから取り外せるはずです。
    • これで、アクセスドアを持ち上げて、Unibodyから取り外せるはずです。

  4. 作業を開始する前に、アクセスドアのリリースラッチが垂直になっているか確認してください。
    • 作業を開始する前に、アクセスドアのリリースラッチが垂直になっているか確認してください。

    • 白のプラスチック製タブを掴み、バッテリーを引き上げ、Unibodyから取り出します。

終わりに

100%

翻訳を始める ›

Andrew Bookholt

537,602 ポイント

14 件のコメント

The battery in my Unibody Macbook won't come out. I've tried everything. While it does move from side to side a little bit I am completely unable to remove it.

giancarlofranchi - 返信

This is not an A1278 MacBook. I have one Infront of me and it uses a different battery and is attached entirely with screws not some access door.

William Maldonado - 返信

This is not the unibody A1278 model, that battery is internal and the back cover has to come off.

Chris Etheridge - 返信

I agree. Working on mine now. It’s quite different than this example. I hope examples of other repairs are more precise. I have at least the fan and heat sink left to do. Maybe more if it continues to overheat.

Heather King -

This is exactly like my A1278 Macbook unibody and the replacement process was exactly like this. Took one minute. Thanks!!

Cathleen McBride - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 0

過去 7 日: 18

過去 30 日: 451