はじめに

このガイドを使って消耗したバッテリーを交換しましょう。バッテリーが膨張している場合、適切な予防処置をとってください

      • 13.5(14.1)mm プラスネジー3本

      • 3 mm プラスネジー7本

    • 底ケースを取り外して脇に置きます。

    当社のショップを閲覧する

    We Are All Geniuses

  6. バッテリ上端の、2本のY1 トライウィングネジを外します。
    • バッテリ上端の、2本のY1 トライウィングネジを外します。

  7. 電池の警告ラベルを慎重に剥がし、バッテリーと光学ドライブの間に隠れている最後のトライウィングネジが見えるようにします。
    • 電池の警告ラベルを慎重に剥がし、バッテリーと光学ドライブの間に隠れている最後のトライウィングネジが見えるようにします。

    • バッテリ上端の、7.4 mm Y1 トライウィングネジを外します。

    • バッテリーからラベルを剥がさないようにして下さい。

  8. プラスチックのプルタブを使って、上部ケースからバッテリーを上へスライドさせてずらします。
    • プラスチックのプルタブを使って、上部ケースからバッテリーを上へスライドさせてずらします。

まとめ

100%

翻訳を始める ›

Miroslav Djuric

145,279 ポイント

It would be nice if you provided a Y1 tri wing bit with the replacement battery you sell.

geoffbowen - 返信

My battery had swelled, making the triblade screws extra tight. Other than that - silky smooth guide.

Andrew Kegel - 返信

Great guide. Battery came out smoothly and new battery installed without issue. However, the battery I purchased here only lasted 3 months. I completed all the recommended steps to reset SMC and NVRAM but the battery now only lasts 10 minutes off the charger. Thankfully I kept my original battery and placed it back in the MBP and I’m now attempting to return the battery despite being out of the 30 day return period.

kahlichj - 返信

Not sure why this is rated moderately difficult. It’s a pretty easy job.

santamaria - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 14

過去 7 日: 168

過去 30 日: 832