はじめに

MacBook Pro 13" Unibody Mid 2012のRAMをアップグレードします。

  1. 次のネジを10本外します。
    • 次のネジを10本外します。

      • 14.4 mm #00プラスネジー3本

      • 3.5 mm #00プラスネジー3本

      • 3.5 mm #00 段付きプラスネジー4本

    • 底ケースを取り外します。

    当社のショップを閲覧する

    We Are All Geniuses

  6. RAMチップの中央から2つのRAM固定アームを引っ張ります。 RAMチップはソケットからわずかに”飛び出す”はずです。
    • RAMチップの中央から2つのRAM固定アームを引っ張ります。

    • RAMチップはソケットからわずかに”飛び出す”はずです。

  7. ソケットからRAMスティックを外します。
    • ソケットからRAMスティックを外します。

    • 2番目のチップに対しても同じ手順を繰り返して取り出します。

まとめ

100%

翻訳を始める ›

Andrew Optimus Goldberg

402,944 ポイント

チーム

Community

109 メンバー

My mid-2012 2.5 i5 works perfectly with 16 Gb of 1600Mhz DDR3.

nix - 返信

Just replaced my 4GB with 16GB of PNY from Best Buy. AWESOME difference in performance!!

Michael Chandler -

Could you please specify the memory chip that you bought? I need more details in order to get the right one, thanks!

Lin -

Any memory kit that is either validated by Apple or that has the proper channel configuration (9-9-9-24) is okay to use. If you are looking for pure performance RAM, a kit of Corsair Vengeance RAM is okay to use (again, check the channel configuration), but most people will benefit from a kit of Corsair Mac Memory or the kit that iFixit provides in the volume of your choice.

Seji the veggie -

Please note that the Apple says that this MacBook pro is using 1600MHz DDR3 memory. Instructons suggestinf an old memory for some reason.

http://www.apple.com/macbook-pro/specs/

Serhiy - 返信

統計データを表示:

過去 24時間: 85

過去 7 日: 734

過去 30 日: 3,323