はじめに

左側スピーカーを交換する際はこのガイドをご利用ください。

底ケースと上部ケースを留めている次のネジを10本外します。

    • 2.3 mm P5ペンタロープネジー2本

    • 3.0 mm P5 ペンタロープネジー8本

コメントを追加する

上部ケースと底ケースの間に指を差し込みます。
  • 上部ケースと底ケースの間に指を差し込みます。

  • 完全に底ケースを取り出します。

コメントを追加する

コメントを追加する

This plastic cover wasn’t included with the new battery so I placed the original one back in. Was it supposed to go back in? This detail wasn’t clear since the original cover didn’t fit exactly over the newer battery connector. Plus any stickiness of adhesive that may have been there was gone.

arnolfo santoro - 返信

    • 2.8 mm T6トルクスネジー2本

    • 7.0 mm T6トルクス肩付きネジー1本

Top screw in this image was not a T6. I found that a T5 bit fit this one.

Alex Grayson - 返信

Is adhered to screw beneath, so lift firmly and slowly.

Andrew - 返信

I lost this screw! How important is it? Will it be okay with just the 3 previously removed screws?

Gerardo Jimenez - 返信

コメントを追加する

  • ピンセットでインターポーザーを掴みます。

WHy to remove battery contact board? Replace can happen without it also, right.

Behram Beldagli - 返信

You don’t want to work on a live system as you could damage parts

Dan -

How can I remove interposer I m not able to remove it

Raunak - 返信

  • スパッジャーの平面側先端を使って、ヘッドフォンジャックケーブルコネクターをロジックボード上のソケットからまっすぐ引き上げます。

  • 丁寧にヘッドフォンジャックケーブルをロジックボードに対して直角に曲げます。

  • ヘッドフォンジャックケーブルを直角に曲げる事で、ヘッドフォンジャックケーブルが邪魔にならずに左側のスピーカーケーブルコネクターの接続を外すことができます。

コメントを追加する

  • スパッジャーの先端を左側スピーカーケーブルコネクターに差し込みます。

  • 左側のスピーカーケーブルコネクターをロジックボード上のソケットから引き上げます。

  • コネクターのみ引き上げるようにご注意ください。ソケット自体には接触しないでください。

コメントを追加する

  • 上部ケースに左側スピーカーを留めている次のネジを外します。

    • 6.8 mm T5トルクスネジ(右側上)ー1本

    • 6.3 mm T5トルクスネジー2本

  • コーナーのネジはフォーム製パッドでカバーされている場合があります。その場合はピンセットで取り外してください。

The 6.3mm screw appears to be on the lower central part of the Macbook that I'm working on.

Bhoom Suktitipat - 返信

On my Early 2013 A1425 EMC2672 the screw in the corner is under some metallic foam that needs to be removed before the screw.

Matt Sephton - 返信

Be very careful on this step. If you aren’t you can snap the plastic on the corners where the screws go in. Remember to go slowly when spinning the screws back in, it doesn’t take gorilla torque to tighten them, just take it easy!

Stacey Deel - 返信

  • 上部ケースから左側スピーカーを持ち上げて取り出します。

コメントを追加する

まとめ

ある他の人がこのガイドを完成しました。

100%

翻訳を始める ›

Sam Lionheart

332,705 ポイント

チーム

Community

106 メンバー

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 6

過去 7 日: 17

過去 30 日: 78