修理を始めるには

修理する権利

ストア

はじめに

バッテリーが充電できない場合は、このガイドを使って交換しましょう。

  1. 解体作業を始める前に、GoProの電源を必ず切ってください。
    • 解体作業を始める前に、GoProの電源を必ず切ってください。

    • カメラケースに付いた黒色のラッチのクリップを外してケースを開けます。

  2. メタル製スパッジャーをケースとバックパネルの間に差し込んで、バックパネルを開けます。
    • メタル製スパッジャーをケースとバックパネルの間に差し込んで、バックパネルを開けます。

  3. The Essential Toolkit

    ショップを見る

    The Essential Toolkit

    ショップを見る
  4. 赤、白と黒色のワイヤを白色のアダプタから抜いて、マザーボードからバッテリーの接続を外します。
    • 赤、白と黒色のワイヤを白色のアダプタから抜いて、マザーボードからバッテリーの接続を外します。

    • プラスチック製スパッジャーを使って、白色のプラスチックパーツを底から引き抜きます。

    • バッテリーはプラスチックに接着されています。そのため取り出すには若干の力が必要です。

    • 危険な化学物質が排出しないよう、バッテリーにダメージを与えないで取り出します。

  5. GoPro Heroからバッテリーが取り出せます。
    • GoPro Heroからバッテリーが取り出せます。

終わりに

100%

翻訳を始める ›

River Drake

981 ポイント

チーム

Cal Poly, Team 12-2, Lancaster Spring 2015 Cal Poly, Team 12-2, Lancaster Spring 2015人のメンバー

CPSU-LANCASTER-S15S12G2

4 メンバー

20 件のコメント

The tutorial is excellent, even with a link to the tools needed, but no link to battery sale.

Could you please include this?

juliomap - 返信

Very good tutorial thank you. But I can also find no place to buy a new battery... But here is a petition to make Gopro sell spare parts: https://www.change.org/p/gopro-support-o...

maire - 返信

I followed these steps and inadvertently pulled not only the battery plug but its adapter (housing) at the same time. Now I can't plug the battery back in because there's no place to plug it! Contacting GoPro they stressed that the battery is not intended for removal.

erikwikstrom - 返信

Awesome! Could you also show us how to put in a new battery, how do i prep my battery? What type of a battery can i use ? Thanks a lot !!

John misquita - 返信

now add go pro to rice for a day and pray.

chadd23 - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 20

過去 7 日: 116

過去 30 日: 563