はじめに

Dyson v6 Absoluteのバッテリー・パックは3.5時間の充電をすることで20分間強力で一定に持続した吸引力を発揮します。バッテリー・パックは簡単に取り外しができ、交換することができます。

  1. 掃除機のプラグを抜いてください。
    • 掃除機のプラグを抜いてください。

  2. ビンの外側の掃除機のハンドルの横にある赤いレバーを押し下げてください。
    • ビンの外側の掃除機のハンドルの横にある赤いレバーを押し下げてください。

    • モーターが動かないように赤いレバーの反対側にあるハンドルの引き金を押さないようにしてください。

  3. ビンを外すために赤いレバーをもう一度押し下げてください。
    • ビンを外すために赤いレバーをもう一度押し下げてください。

  4. サイクロンからビンを取り外してください。
    • サイクロンからビンを取り外してください。

  5. バッテリーパックに留められたネジの位置を確認します。
    • バッテリーパックに留められたネジの位置を確認します。

    • #2プラスドライバーを使って、バッテリーパックのネジを外します。

  6. デバイスハンドル上のネジの位置を確認します。
    • デバイスハンドル上のネジの位置を確認します。

    • #2プラスドライバーを使って、ネジを外し、バッテリーパックを解放します。

  7. バッテリーパックを引き下げ、デバイスから離します。 バッテリーパックを引き下げ、デバイスから離します。
    • バッテリーパックを引き下げ、デバイスから離します。

終わりに

組み立て直すには、こうした指示の逆の順序に従ってください。

en jp

100%

翻訳を始める ›

Tabitha Espina Velasco

3,174 ポイント

チーム

Washington State, Team 1-2, Staggers Spring 2017 Washington State, Team 1-2, Staggers Spring 2017人のメンバー

WSU-STAGGERS-S17S1G2

2 メンバー

24 件のコメント

very good article 10 out of 10

karl thiele - 返信

Nice article. Not too long or too short. Perfect pictures, too.

timlevin - 返信

Great pictures, very straight forward, and I really appreciate you guys taking the time to put this together. I managed to “kill” my Dyson by getting a little over-zealous with the cleaning. I’m going to take it apart, let it dry completely, and hope that a new battery is the only issue. Anyway, your presentation has given me the courage to go forward - may not work, but…..

Meg Olhasque - 返信

Hi, I bought my Dyson v6 for Christmas 2016. My battery only last few seconds at dis stage. It seems a short time for battery needing replacing. Is this normal .

Ellymck - 返信

I had the same problem with my dyson v6 slim. The battery didn't last long on mine either! I was very disappointed especially when you pay $500 for one of these.

Beverley Mingo -

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 65

過去 7 日: 496

過去 30 日: 2,268