はじめに

このガイドでは、Amazon Fire TV Stickのリモコンの電池を交換するために必要な手順を順を追って説明します。この作業は簡単で、数分で完了します。これを完了させるには、プラスチックの開口ツールと2つの単4電池が必要です。簡単な手順を実行すると、Amazon FireTV Stick のリモコンが正常に動作するようになります。

  1. プラスチックの開口ツールを使用して、リモコンカバーと電池カバーの間の縫い目に押し込みます。 同じツールを使用して、バッテリーを持ち上げる時にも役立ちます。 同じツールを使用して、バッテリーを持ち上げる時にも役立ちます。
    • プラスチックの開口ツールを使用して、リモコンカバーと電池カバーの間の縫い目に押し込みます。

    • 同じツールを使用して、バッテリーを持ち上げる時にも役立ちます。

  2. MacBook Battery 修理キット

    最低価格 $69.99

    Buy Now

    MacBook Battery 修理キット

    最低価格 $69.99

    Buy Now
  3. 2つの新しい電池をリモコンの内部に戻し、カバーをもとに戻します。
    • 2つの新しい電池をリモコンの内部に戻し、カバーをもとに戻します。

    • 電池のプラス側が両方ともリモコンの上をむいているか確認してください。

まとめ

デバイスを再構成するには以下の手順を逆の手順を実行してください。

100%

翻訳を始める ›

Andrew Busse

558 ポイント

チーム

IUPUI, Team 2-3, Harley SU 2016 IUPUI, Team 2-3, Harley SU 2016人のメンバー

IUPUI-HARLEY-SU16S2G3

4 メンバー

do you have to use amazon batteries...my remote doesn't work with duracell

mtimken - 返信

Hey @mtimken ! As far we know, there isnt anything special about Amazon's AAA batteries. Any two *new* AAA batteries should work just fine. Are you certain both of your Duracell batteries are new? Are they rechargeable batteries that need to be charged up fully? Let us know what you find out! Good luck.

Kelsea Weber -

That's my question what type of batteries do I need for my Amazon Fire stick

biba.anderson41 - 返信

The remote takes two AAA batteries. See the answer to the comment above. In the future, go ahead and post your question in the Answers forum : ifixit.com/answers. You may get an answer faster by posting where all of our community members can see your question. I hope this helps. Happy fixing!

Kelsea Weber -

Hello having problem with firestick Remote cant get it to work ? i change batteries still not working?

denise carter - 返信

コメントを追加する

統計データを表示:

過去 24時間: 41

過去 7 日: 346

過去 30 日: 1,222