修理を始めるには

修理する権利

ストア

はじめに

タッチ操作ができない場合、スライドによる電源OFFは出来ません。代わりにサイドボタンとデジタルクラウンを使って電源を切ります。

電源を切ることが出来れば修理を行うことが可能です。

  1. もし、Apple Watchを充電している最中なら、充電器を外してください。外さないとこの手順が通用しません。 サイドボタンとデジタルクラウンを同時に長押しします。
    • もし、Apple Watchを充電している最中なら、充電器を外してください。外さないとこの手順が通用しません。

    • サイドボタンとデジタルクラウンを同時に長押しします。

    • しばらく押し続けると、Apple Watchが再起動します。

  2. Appleのロゴが表示されたら、デジタルクラウンを離してください。このときサイドボタンを押し続けます。 Appleのロゴが消えたら、サイドボタンを離します。 Appleのロゴが消えたら、サイドボタンを離します。
    • Appleのロゴが表示されたら、デジタルクラウンを離してください。このときサイドボタンを押し続けます。

    • Appleのロゴが消えたら、サイドボタンを離します。

  3. これでApple Watchの電源が切れました。
    • これでApple Watchの電源が切れました。

終わりに

これでおしまい!

電源が切れたら修理をしましょう!

100%

翻訳を始める ›

Jeff Suovanen

339,590 ポイント

チーム

Community

134 メンバー

4 件のコメント

Hi Jeff, is this supposed to work with series 3 watches. All I see is the time and a red lightning bolt which then disappears and then reappears

Ed Rutmayer - 返信

Readers,

If a red lightning bolt is on screen, it needs charged. When charging, it’ll turn green. Note: if watch is drained, it may be a bit before it’s green. If watch is blank or has an Apple Magnetic Charger and red bolt, leave it on for 30m. It should be green by then. If not, and using a Non-Apple “knock off” Charger, try an Apple Magnetic Watch Charger, Apple USB Adapter, and a working wall outlet (NOT a laptop or power bank). If it won't charge or reads “accessory isn't supported”, check for plastic films on either side of magnetic charge pad, and remove it. Clean the back of the watch and unplug and disconnect everything for about 10s. Then plug in and try to charge it. Both are magnetic and “stick” together. You should see the green bolt after some charge time. If not, then force restart (Jeff’s step 1) until Apple logo, then let go. No logo? Try another Apple Charger, Apple Adapter, and/or wall outlet. It’s $159 for a screen fix on a $200 watch. If all of this fails, better to just buy a new one.

Alice -

bonjour

comment s

Nacache - 返信

comment savoir si la batterie est defectueuse mon apple watch serie nike +affiche la pomme et celle-ci diparait serait la batterie ou la mise a jour je ne peux la synchroniser avec mon iphone vu qu’elle ne demare plus merci a vous de me rensseigner

Nacache - 返信

コメントを追加

統計データを表示:

過去 24時間: 34

過去 7 日: 257

過去 30 日: 1,022